Lukeekohan joulupukki oikeasti blogiani? :D Olisi vissiin pitänyt esitellä kaikki toiveet täällä, ehkä ne kaikki toteutuisivat. Minun toiveita nimittäin on jo toteutettu. Joskus valittelin nimittäin että minulla ei ole sitä vekotinta jolla mittaillaan puikkoja ja etten ole saanut maistella Fazerin marjasuklaata. Nyt olen saanut maistella ja nyt voin mittailla puikkojakin :D Ja kun rakastan kirjoja niin sain aivan uuden tilkkukirjankin! Taidampa veikata että tonttuni on kirjakaupassa töissä ;) Kaikki oli pakattu hienosti pakettiin, mutta enhän minä nyt voinut jouluaattoon asti odottaa, enhän minä edes kerennyt takkia saati työvaatteita ottaa pois päältä ja avaimetkin heitin vain pöydälle..

304489.jpg

Kiitos Heli! Onhan se ihan okei jos syö lounaaksi suklaata ja lukee tilkkukirjaa vaikka pitäisi siivota ;) Empä olisikkaan arvannut että lankojen diilaamisesta saa tämmöisiä paketteja vastalahjaksi :))

Ja pakko vielä esitellä toinenkin paketti:

304475.jpg

Tildas hus ja Tilda-aiheinen säilytysrasia. Rasiassa on minun kirjontalangat ja muut vekottimet mitä tarvitsen kirjontahommissa. Olin menossa ostamaan tätä kirjaa itse itselleni, mutta sainkin sen sitten lahjaksi ystävältäni. Purkin kävin ostamassa sitten itse kun eihän nyt rahaa voi säästöönkään laittaa ;)) On minulla kyllä ihania ystäviä :))

Ja vielä viimeiseksi torstaina jämäkankaista tekemäni puikkopussi.

304479.jpg Ulkoa...

304484.jpg

.. ja sisältä. Ei mikään kaunokainen ;), mutta kelpaa kyllä tarkoitukseensa.