Olen ollut nettipimennossa viikon ja huhhuh, miten olen joskus voinut elää ilman tietokonetta ja varsinkaan ilman nettiä?? Vieläkään ei oma tietokoneemme ole saapunut korjaukselta, mutta nettiin päästiin nyt kuitenkin lainakoneelta.. Joten kuvia ei ole luvassa, vaikka olisikin paljon näytettävää.

Ensimmäinen viikonloppu ilman konetta oli melko "tuottoisa". Kudoin nimittäin valmiiksi neljä keskeneräistä työtä. Kirjoin muutaman jutun joita olin ajatellut antaa joululahjaksi. Mutta nämä joulukuun päivät näyttävätkin hupenevan aivan huomaamatta. Ja aloitinhan minä tietenkin muutamia uusiakin neulejuttuja.. Tänään valmistui sydänvanttuut, ohjeen otin alunperin täältä, mutta koska en ollut tulostanut ohjetta itselleni niin muistin ohjeen vähän väärin. Mutta kuitenkin, idea on sama. Mohairmetsästä löytyy seuraavien lapasten "idea". Minuun taisi nyt vasta iskeä lapasten tekeminen, onhan se sentään helpompaa kuin väännellä sukan kantapään kanssa ;)

Ja koska minä nyt nähtävästi näytän sairastuvan flunssaan niin ehkä täytyy miettiä jotain käsityötä joka ei vaadi suuria ponnisteluja aivoilta. Olisi kovasti mieli tehnyt aloittaa pitsihuivia tai tehdä kirjoneulelapasia, mutta nyt ei taida olla oikea aika niille. Taidan vetäytyä takaisin sohvalle nenäliinojen pariin ja selailla käsityölehtiä inspiraatiota etsien.