Minä luulen että minun on melko vaikea perustella uusien trikookankaiden ostamista. Ei varmaankaan mene läpi ne tavalliset "ei mulla ole yhtään kankaita", "ei mulla ole oikean väristä" tai "ei mulla ole mitään mikä passaisi tähän malliin" :D Jos nimittäin kaapista löytyy sekalaisia paloja näitä...

378547.jpg

... näitä...

378546.jpg

...ja näitä.

378548.jpg

Eipä kyllä taida saada ostaa housu/hame/mekkokankaitakaan neidille..

378549.jpg

378552.jpg

Puhumattakaan samettikankaista...

378559.jpg

378563.jpg

Että silleen :D En jaksanut enää kuvata sitä kasaa missä on yöpukuihin tarkoitettuja trikookankaita, tai pörrökankaita tai fleecekankaita.

Tilkkutyökankaita en edes kuvaa, saampahan olla ainakin itse siinä luulossa että lisää saa vielä ostaa ja kaappiin mahtuu ;)

Olen jo aivan menossa keväässä. Selailin tänään Ottobre-lehtiä kun etsiskelin hyvää ulkoilutakin ja housujan kaavaa. Minulla on päässä veikeä idea neidin ulkovaatteisiin, mutta en vielä oikein tiedä miten siitä toteuttaisi käyttökelpoisen. Ja haluaisin ommella hupparinkin neidille, hupparin siksi että sen vetoketjun saa hän itse kiinni.

Luultavasti on tilattava ulkoiluvaatteisiin kangasta. Sitä minulla ei sentään ole ennestään kaapit pullollaan ;D Ja saa kai kevätpipoihin tilata jotain ohutta lankaa, vaikka ei minusta puuvillaa olekkaan neulomaan. Yllätyksekseni huomasin että on mulla sentään ruskeaa kangasta. Ja tietenkin sitten kun saan tilattua ruskeita lankoja ja tehtyä ruskean takin niin ruskea meneekin muodista. Eipä sillä että ennenkään olisi kovin muodikkaita oltu ;)

Eilen illalla valmistui virkkauskin ja tänään virkkasin vielä kaksi pikku kippoa että langat sain loppuun. Neiti on rutistellut jo näitä leikkihommissa ja suurimmasta kiposta taitaa näkyä jotain sinisiä kaloja.. En ole vielä päättänyt käyvätkö nämä pesukoneessa vai koetanko muokkailla niitä käsivoimin.

378566.jpg