Tänä aamuna ne nyt sitten tuli. Amerikasta tilatut napit. Ja pelkkää säästöä tämäkin homma ;))

Tuli mm. kissanappeja..

383209.jpg

.. ja koira-aiheisia..

383215.jpg

.. kukkia ja vähän muutakin.

383218.jpg

Kuvassa näkyvä ruskea kastelukannu, se on aivan ihana! Enhän minä ikinä raski sitä mihinkään tilkkutyöhön laittaa ;D Nämä napit olivat siis tarkoitettu tilkkutöihini tai muihin käsitöihin koristeeksi. Seassa on muutama semmoinenkin nappi joka pitää liimata johonkin koristeeksi. Kukkasia ja sydämiä on vielä lisää muutama pussillinen.

Minulla on semmoinen tilkkutyöohje jossa on tavallaan purkin ääriviivat ja purkkiin pitäisi ommella nappeja. Tulisi siis nappipurkki. Mutta enhän minä ole raskinut mitään nappejani siihen ommella. Pidän vaan niitä sievästi lasipurkissa hyllyllä. Juu, järkevää ;)

Tänään olen pää höyryten selannut mallilehtiä. Olen löytänytkin peräti neidille ulkoilupuvun kaavat. Kylläkin ehkä housuista pitää tehdä eriversio kuin lehdessä. Mallissa on polvesta alaspäin ja takakappaleella peppuosa erikangasta, miten ihmeessä kaarevan sauman saa teipattua vedenpitäväksi? Takkia en meinaa edes teipata kun tulee saumoja aivan liikaa...

Värivalinta on vielä vähän mietinnässä. Joko siitä tulee punaista ja mustaa (leppäkerttu siis) tai sitten limen vihreää ja harmaata. Tai sitten jotain muuta :D Mutta mikä mukavinta (tai kauheinta) saan/on pakko ostaa lisää lankoja. Mulla ei ole yhtään mustaa ja punaista mitkä passaisi leppäkerttupipoon, tai vielä vähemmän mitään limenvihreää tai harmaata. Ja pitäähän mulla ostaa vielä ruskeaa ja vaaleanpunaistakin, pupulakkiin ja jos joskus löydän matsaavat värit langoista niin teen vielä vakosametista ruskea-vaaleanpunaisen kevättakin (kankaat mulla sentään on ..). En tiedä olisiko neiti suunnitelmistani innoissaan vai kauhuissaan :D

Nyt minun pitää ruveta kokeilemaan rinsessalapasia/pipoa/jotain. Pakottava tarve kutoa jotain :)