Kaulurin tekeminen neidille olikin vaikeampaa kuin olin kuvitellut. Tässä muutamien todella epäonnistuneiden yrityksien jälkeen sain aikaiseksi tämän:

393616.jpg

Nyt on sentään mitat selvillä ;) Tosin lanka on Isoveljeä ja kutittaa, joten uutta puikoille pehmeämmästä langasta ja pitää kyllä kutoa vielä pitemmästä "kaulaa". Oli ja on tarkoitus tehdä semmoinen kauluri jota ei käännetä kaksinkerroin. Woolista tekemäni kauluri on aivan lörpsähtänyt ja venynyt isoksi.

Ja minua on muistettu paketilla. En tietenkään malttanut odottaa Ystävänpäivään asti, vaan avasin paketin jo eilen.. Paketti on Heliltä, joka aivan selvästi lukee blogiani :D

393568.jpg

Lankoja on tuplasti, ne toiset vaan halusi jo mennä puikoille. Koetan nyt opetella käyttämään ideakirjaani  ja kirjoittaa ylös silmukoita ja muita ;)) Nallekarkit on jemmassa ja ompelukuvat otetaan esille seuraavan kerran kun känkkäränkkä vierailee meillä. Minulla tai tytöllä siis ;) Kirjoneulelapaset ovat alulla näistä uusista langoista ja minun on aivan pakko aloittaa pupupipoa. Kannattaa tehdä montaa työtä yhtäaikaa, huonopuoli on vaan se että on monta kesken ja mikään ei valmistu :)

Katsokaapa tarkasti, tällä enkelillä on ihana kastelukannu mukanaan. Melkein samanlainen kuin se minun  nappini jonka esittelin viime viikolla :)393619.jpg

Neiti askarteli kirjanmerkkejä ja lähettelimme niitä viime viikolla Ystävänpäiväkorttien sijasta.

393558.jpg