Tähän oli tarkoitus lisätä kuva pinollisesta keskeneräisiä neuleita. Kamera kuitenkin on jossain hyvässä tallessa. Ja ei varmaan tarvitse sanoa että minä olen sillä viimeksi kuvannut..

Minulla on mm.

-kahdet parit lapasia ilman peukaloita (neulottu viime keväänä)

-pitsihuivi (aloitin kesällä)

-Kerttu-sukat, molemmat sukat on tehty kantapäähän asti (aloitin kesällä)

-Nyytin villapusero (aloitettu kesäloman jälkeen)

-pikkutytön villatakki, hihoja vaille valmis :D (aloitettu kesällä)

Näiden lisäksi on vielä sekalainen kokoelma jotain ihmeen aloituksia joista en tiedä mitä niistä on pitänyt tehdä. Tai että olen kutonut yhden lapasen ja en enää muista miten se on tehty ;)

Vailla lankojen päättelyä on muutama pikkutyö, mutta kai ne viimeistään joululomalla tulee pääteltyä :) Apulainen on tulossa tänne moneksi viikoksi joulun aikaan, niin on sentään joku joka pyörittää taloutta kun teen käsitöitä, tai toisinpäin, että joku tekee ne minun käsityöt ja minä pyöritän taloutta :D

Viikonloppu ilman käsitöitä on mennyt ihan hyvin.. Siitä toki voidaan olla montaa mieltä olenko muistanut lepuutella käsiäni. Olen nimittäin vaihtanut kukkiin multaa ja järjestellyt ompelulaatikkojen pikkurojuja. Lukaisin yhden kirjan perjantai-iltana ja ei tainneet lukuasennotkaan olla kovin ergonimisia. Olen selaillut hirmuisen pinollisen käsityölehtiä  ja se taitaa olla kyllä kiellettyä hommaa niiltä joiden ei pitäisi tehdä käsitöitä ;)

Ja kai se on tunnustettava, kokeilin voiko kutoa rannetuen kanssa. Voi sitä ;) Ei kyllä kovin suositeltavaa hommaa, mutta kyllä se voisi onnistua jos oikein tiukka paikka tulisi.

Juuri nyt minua kyllä haluttaisi tehdä fleecestä neidille kaulahuivi. Meidän pitää kuitenkin nyt lähteä kävelylle, kuulemma. Mainitsin kävelylle menosta suunnilleen kolme tuntia sitten. Nyt kuulemma olisi neitokainen valmis lähtemään ulos :) Ehkä sitä kaulahuivia kerkeää ähertää vielä illemmalla..

* Kiitokset kummitädille eilisestä :)