Täällä ollaan tänä iltana oltu oikein hymy korvissa :D Paketteja saapui oikein kaksin kappalein ja kummassakin oli ihanuuksia.

Sain paketin Salaiselta tilkkuystävältäni. Olen aivan ihmeissäni ja en tiedä oikein miten kertoisin asian... Paketissa oli vaikka mitä ihanuuksia ja jäi iltapalakin syömättä kun piti aukaista pakettia ;) Blogiani oli luettu oikein tarkkaan ja paketti oli täynnä "toiveita".

892041.jpg

Ensinnäkin sain aivan ihanan ison kassin, siinä on tuo nallekuva. Monta rullaa ompelulankaa, koirakangasta, suklaata (juu, kismetti piti avata jo :D) ja kirjontamallin. Siis kuvitelkaa, olen ihaillut tuota kirjontakuvaa monta kertaa ja se on aina vaan niin suloinen.. Enhän minä nyt ikinä olisi kuvitellut että saisin juuri tämän lahjaksi salaiselta ystävältäni. Hän on nähnyt todellakin vaivaa tämän asian suhteen, kun on tilannut mallin Austraaliasta asti. Kiitos oikein paljon! On minulla kyllä ihana ystävä :)

Tässä lähikuva vielä kirjontamallista.

892044.jpg

Paketissa oli myöskin neitokaiselle Hello Kitty-vihko ja violettia lankaa neidin villatakkiin. Kesäloman jälkeen nimittäin blogissa mainitsin että unohdin ostaa sitä violettia lankaa :) Olen kyllä aivan tohkeissani paketista. Malttaako tässä edes nukkua :)