Onkohan tämä vakavaa jos näkee kankaista unta? :D

Näin nimittäin (netissä) viikonloppuna aivan ihania kankaita ja heti tuli semmoinen *klick* että just semmoisen tilkkutyön minä haluaisin näistä tehdä ja että nämä kankaat ovat juuri täydelliset siihen hommaan. Mietiskelin ja mietiskelin, olin jo vähällä painaa tilaus-nappulaa, mutta en sitten kuitenkaan.

Nämä ihanat kankaat löytyvät mm. Lapp-Elisan nettikaupasta. Nämä passaavat työhöni taustaksi ja nämä passaisivat enemmän kuin täydellisesti taloihin, joita siis siinä työssä pitäisi olla.

Viime yönä näin jopa unta näistä kankaista :D Harvemmin kyllä mikään kangas on "puhunut" minulle noin selkeästi, että mitä projektia siitä pitäisi tehdä ;)

Tuleeko minusta joku "Nainen joka puhuu kankaiden kanssa" ;D

Tilda-faneille vinkiksi että Lapp-Elisan kaupassa on mm. Tildamix kangaspaketteja joissa on kokoelma hempeitä sinisiä, vaaleanpunaisia, ruskeita tai raidallisia kankaita. Juuri sopivan kokoisia kangaspaloja että riittävät pienehköihin ompelutöihin.

****

Ja te jotka innostutte tilaamaan (ensimmäistä kertaa) Lapp-Elisalta niin voisitte ystävällisesti mainita minun nimeni tilauksen "kommentarer"-kohtaan, niin saan mainostamis palkkion :D No ei minulle oikeasti mainostamisesta makseta, uusista tilaajista saa jotain pientä seuraavan tilauksen yhteydessä. Mikäli siis muistan mainita että joku on innostunut tilaamaan sieltä.