Tänä aamuna olin kuulevinani jotain hienovaraista vihjailua että olisi kiva päästä keittiönpöydän ääreen syömään.. Olin kyllä ajatellut tänään näperrellä riimikortteja (niin kuin lorukortit, mutta näissä on riimi) neitokaisen kanssa, mutta pakko kai se oli ruveta siivoamaan.

Kun se oma ompeluhuone on edelleenkin vain haave, niin minulla on ompelutavarat keittiössä olevassa hyllyssä. Tyhjensin kaikki hyllyt ja muutin hyllyjen korkeutta ja vaihtelin tavaroiden paikkoja ja jne. Hyllyn edessä on tuommoinen verhosysteemi ja reunojen taakse piiloon jää mm. lisää kirjoja ja lehtikoteloita, peltipurkkeja joissa on nauhoja sekä puolet puisesta hyllyköstä jossa säilytän ompelutavaroita. Keskellä olevissa muovilaatikoissa on ompelulankoja ja nappeja.

2008555.jpg

Alimmaisella hyllyllä olevissa pahvilaatikoissa on murto-osa tilkkukankaistani.. Pakko varmaan laittaa kuva, kun kerrankin on osa kankaista järjestyksessä ;) Aluksi oli suuret suunnitelmat järjestellä väreittäin ja vaaleasta tummaan. No se suunnitelma alkoi tuntua melko tylsältä sen jälkeen kun olin istunut lattialla kankaiden kanssa pari tuntia..

2008553.jpg

Kai minä nyt voin hyvällä omalla tunnolla laiskotella koko viikonlopun. Ai niin, meillä on pyykkivuoro kohta ja keittiön pöytä on edelleen rojujen valtaama (askartelutavaroita, saumuri, kangassilppua, jotain ihmeen monisteita..) Eikö tämä lopu ikinä :D