Tänään hoksasin että eräällä pikkuneidillä on synttärit viikonloppuna. Ensin ajattelin että kudon nyt äkkiä vaan lapaset. Sitten hoksasin että pikkuinen kassi pitää tehdä aivan ehdottomasti. Telkkarin orja kun olen, niin kassit tuli ommeltua tämän illan mainoskatkojen aikana :D Ja aivan pakko oli ne juuri tänään ommella, koska olen jo melkeinpä myynyt ompelukoneeni.. Täällä on kauhea ompelukone-kuume nimittäin ;)

Muumikassit kokoa 2-vuotias ja päiväkotikassi varavaatteille. Jos aikaa sattuu olemaan niin ajattelin tehdä vielä jonkun koristeen kassiin. Kenties kirjailen neidin nimen sydämeen ja laitan sen roikkumaan nimilapuksi. Jos en kerkiä niin sitten menevät näin. Ja kyllä minä ne lapasetkin aloitin tänään :)

Sain idean peitosta ja nyt minun pitää ehdottomasti saada tehdä omalle neitokaiselleni tilkkupeitto punavalkoisista kankaista. Tietenkään kangaskaapeissani ei ole juuri sellaisia kankaita peittoon asti, joten nettikauppoja olen selaillut hiiri kuumana. Onneksi lähestyvä vuotuinen merkkipäivä antaa oikeuden lahjoa itse itseäni :D Joten tervetuloa punavalkoiset kankaat luokseni ;)

Tällä viikolla saapuivat myöskin tilkuista tehdyt lorukortit. Kaijan blogissa onkin hyvät kuvat kaikista korteista. Kiitos paljon kaikille, meillä kortit ovat jo käytössä :)