Minullahan oli kovasti suunnitelmia että aloitan aivan muita töitä viimeiset hassutuspäivät.. Eikä niitä kaivattuja mallejakaan postissa tullut. Mutta kas vain, tämä pakkaus sattui käsiini ompeluhuonetta siivotessa, joten aloitin nyt sitten sen. Viimeinen hassuttelupäivä ja minä lopetan aivan hyvillä mielin tähän :D Toiset hurjat jatkavat vielä huomisen ja eräät jopa koko tammikuun. Minua kauhistuttaa jo nyt että milloin mukamas pistelen nämä 15 valmiiksi.. 

Olen kuitenkin melkoisen tyytyväinen että pysyin vauhdissa mukana ja sain aloitettua todella monta kivaa mallia. Kaikki aloitukset eivät menneet ihan nappiin, mutta niitä murehdin sitten kun kaikki "hyvät" olen saanut valmiiksi. Siinä taitaa vierähtää kuukausi jos toinenkin ;) En ole vielä miettinyt mitään suurempaa suunnitelmaa missä järjestyksessä töitä rupean pistelemään, mutta onhan tuota valinnanvaraa tällä kertaa :D 

Ja koska  olen pariviikkoa vain aloitellut ristipistoja niin nyt tuntuu kyllä siltä, että pakko saada hypistellä villalankaa vaihteeksi. Joten aamulla lankalaatikolle puikkojen kanssa :)