Voisikohan sitä itseltään pyytää erikoislupaa edelliseen viestiini viitaten.

Minulla nimittäin on lankoja. No on on, myönnän :D

Ompeluhuone on taas muutoksen kourissa. Tällä kertaa kaikki langat on sentään survottu yhteen kaappiin. Yksi seinä täyttyi uusista hyllyistä ja odottelee että joku järjestelisi kaikki tavarat sinne, tällä hetkellä huoneessa näyttää todella kauhealta..

Mutta niihin lankoihin. Minä olen aivan rakastunut 7-veljeksen raitalankoihin. Raahaan niitä tänne joka ikinen kerta kun käyn Suomessa :D Mutta oi miksi olen aina vaan ostanut yhden kerän kyseitä väriä ?? Kyllähän se yksi kerä riittää vallan mainiosti niihin lapasiin joita aina teen. Edelleenkin olen aivan onnen huumassa joka kerta kun kokeilen uutta raitalankaa lapasiin ;) Mutta niistä keristä ei ikinä saa tehtyä mitään muuta kuin lapasia. Eikä tämä "yhden kerän-syndrooma" koske vain raitalankoja.

Ystäväni pikkutyttö täyttää vuoden tänä keväänä ja sain jonkun päähänpiston tehdä hänelle villatakin. Jeps, pikkuinen takki, tulee äkkiä valmiiksi ja jne. Mutta eihän minulla ole lankaa! Mitään väriä ei ole esimerkiksi kahta kerää tai puhumattakaan että olisi enempää. Ja koska valitsin mukamas malliksi jommankumman näistä allaolevista, niin se taas tarkoittaisi sitä että takin pitäisi olla yksivärinen..

Jos taas yhdistelisin erivärejä raidoiksi niin sitten pitäisi löytää joku tarpeeksi yksinkertainen malli, jossa yläosa olisi kaarroketta ja olisi mahdollisemman vähän saumoja..  Etsinnät taitavat jatkua.

Mutta vaikka pääsisin nyt tästä takkiasiasta jotenkin luikertelemaan, niin seuraava lupa anomus pitäisi varmaan jättää tummanharmaasta lankakerästä että saan lapasia jotka passaisi tähän kassaan:

Tämä pehmoineen paketti saapui äiskältä eilen. Hiukkasen etukäteen merkkipäiväksi ;) Näytän sitten myöhemmin mitä tästä valmistuu. Meillä kun harrastetaan semmoisia lahjoja että tee itse valmiiksi :D Kiitti mami, kyllä näistä pari oli just semmoista kuin pitikin.