Kuten huomaatte niin käytän vapaapäiväni todella tehokkaasti ja hyödyllisesti ;D Meinasi kamera olla hukassa, mutta löytyi onneksi ja viimeisillä voimilla (kameran voimilla siis) sain näpsittyä muutaman kuvan.

Koska kaikki muutkin esittelee Salaisen Ystävän lähettämiä ihania paketteja niin kai minunkin piti :)) Minulla on Salainen Tilkkuystävä ja olen saanut monta kertaa jo ihanaa postia. Tässä kuvassa kirja ja kangas, jotka olen saanut salaiselta ystävältäni. Olen saanut myöskin lisää kortteja ja nappeja. Napit ovat menneet asumaan jo purkkiin, mutta voin kertoa että ne olivat semmoisia ihania ompeluaiheisia joita voi laittaa koristeeksi vaikka tilkkutöihin.

241913.jpg

Minä sain tuliaisia Saksasta! Mieheltäni nimittäin ;) Luulin kyllä aivan että puhun seinille kun toivoin tilkkulehtiä kaupasta, mutta kas kas, sainkin neljä lehteä. En kyllä osaa sanaakaan saksaa, mutta kyllä minä silti tykkäsin niistä lehdistä :D Ja kuviahan voi ainakin katsella vaikkei tekstistä ymmärräkkään.

241911.jpg

Ja viimeiseksi kuva tilkkutyöstä joka on teon alla juuri nyt. Kankaina on verhokankaiden näytepaloja eli todellista kierrättämistä :) Koska jokaista kangasta on vain melko pieni palanen niin päädyin tähän malliin missä itse tähti on jo melko hieno, vaikka en nyt juuri näistä kankaista tykkää niin silti tulee kelpaavaa jälkeä. Jos tämä peitto tulee joskus valmiiksi niin se on menossa lahjaksi ihmisille joilla on mökki. En vielä tiedä minkä yksivärisen kankaan otan tähän, mutta kuvassa nyt sattui olemaan vaaleansininen kokeiluvuorossa.

241914.jpg

 Ja piti tässä nyt vielä kokeilla uutta sivupohjaakin..