Tänään sain postin mukana tiedon että iso kirje odottelee minua postissa. Tietenkin posti tuli juuri muutama minuutti ennen kuin piti jo reipasta vauhtia olla pyöräilemässä töihin.. Arvaattehan te että ilta töissä meni melkoisen hitaasti ;) Onneksi sentään kotiväki oli käynyt paketin postista ja "iso kirje" odotteli minua eteisessä. Enhän minä malttanut mitään pakettikuvia ottaa kun äkkiä piti vaan saada aukaista ;D Ja ohhoh, laatikosta paljastui vaikka mitä ihanuuksia!

847425.jpg

Langat sievästi vierekkäin laatikossa. Minä kun odottelin lähinnä että minulle tulee yksi kerä lankaa :)) Kuvassa ei näy lankojen oikeat värisävyt, langoissa on ihana vaaleanpunainen sävy ja ovat oikein tyttömäisiä. Alareunassa vasemmalla on ihanan pörröinen kerä, siinä on pikkuisia palloja, hapsuja ja kimalletta. Taitaa olla prinsessa-ainesta ;) Mihin ihmeeseen raskin sitä käyttää?

Kun lankoja nostelin laatikosta, niin alta paljastui vielä lisää lahjoja.

847428.jpg

Hello Kitty-kuvia ja keijusiivet. Neitokainen on nukkumassa ja luulen että kun huomenna näytän pakettia niin nämä keijusiivet pääsevät heti käyttöön :) Todella suloiset! Pienemmät Hello Kitty-kuvat ovat semmoisia joita voi silittää kankaaseen kiinni. Niitä täytyy ehdottomasti kokeilla lähiaikoina.

Oikein paljon kiitoksia Salainen neuleystäväni :)) Paketti oli aivan ihana ja Hello Kitty on täälläkin suosiossa ;)

Tiedättehän kun saa uusia lankoja ja sillä silmän räpäyksellä unohtuu ne kaikki langat (joita on monta laatikollista) jotka on kaapeissa ja haluaisi vaan äkkiä puikoille uusia ihanuuksia. Juuri semmoinen tunne minulla on nyt. Ehkä maltan odottaa aamuun asti, ennen kuin aloitan jotain ;) Minun pitää kyllä keksiä jotain ihanaa mihin voisin käyttää tuon hapsu/pallo/kimalle-langan. Se on niin jännää ja ihanan pehmeää.