Aina tämä vanheneminen on niin mukavaa.. ;) Olen saanut taas kerran hirmuisesti ihania paketteja ristipisto- ja tilkkuystäviltä. Kiitos paljon :))

Tämän viestin kolme ensimmäistä lahjaa sain Yahoon ristipisto-ryhmän synttäriswapista.

Minnalta sain neuloja, sakset ja todella suloisen saksikoristeen, nappeja ja herkkuja. Neulat ja sakset tulevat tietenkin tarpeeseen tällaiselle boheemille luonteelle joka ei osaa pitää tavaroitaan järjestyksessä ;)

 

Jaanalta sain mm. hienon jouluisen Tralalaan-mallin, sakset ja suloisen kimaltelevan lumiukko-saksikotelon. Saksikotelossa on takana semmoinen tasku jossa saksia voi pitää.

Mialta sain erittäin hienon helmillä koristellun koristeen (toisella puolen on pisteltynä E-kirjain), lankoja ja pellavakangasta. 

Mari lähetti minulle söpön ystävä-aiheisen pikku tyynyn. Toki sain myöskin ihanan lumiukkokortin, joka tietenkin unohtui kuvasta :) * lisäys iltapäivällä* Marilta tuli vielä lisälahjuksia Violariumin kirjeessä, aivan ihania Atalien lankoja useampi tokka :)

Oikein paljon kiitoksia kaikille ihanista lahjoista. Kyllä minun nyt kelpaa pistellä pistoja kun sain niin paljon uusia tarvikkeita ja ideoita :))

Jaana pohdiskeli kirjeessään että kun lähetti minulle jouluisen mallin ja nyt on helmikuu. Olet aivan oikeassa että nyt vuoden aikanahan ne jouluiset mallitkin on tehtävä. Eihän niitä sitten juuri ennen joulua kukaan kerkiä tehdä, joten ihan hyvä ajoitus on tämä helmikuukin ja malli on erittäin kiva :)

Tätä ei varmaan saisi sanoa ääneen, mutta minulla oli viikonloppuna kaikki sakset hyvässä tallessa. Ja minullahan siis on enemmän kuin yhdet sakset ;)) Piti sitten lainata neitokaisen askartelusaksia :D Tänään voinkin sitten palauttaa askartelusakset takaisin ja käyttää upouusia saksiani. Neitokaiselle toki aina jankutan että sakset pitää olla omassa kotelossaan ja jne. Itse sen sijaan olen onnistunut piilottamaan ainakin viidet sakset viime viikkoina.. ;)