En voinut vastustaa kiusausta mennä askartelukauppaan. Olenkohan minä ikinä päässyt sieltä ulos ostamatta mitään... Epäilen ;)

Hyllyyn oli tullut paljon uusia Tilda-tavaroita ja enhän minä voinut kulkea hyllyn ohi ottamatta mitään.. Otin sitten mm. tämän kirjontakuvan.

561820.jpg

Siitä pitäisi tulla tämmöinen "isona".

561818.jpg

Minä en kylläkään varmaan maalaa omaani, joten ompelen sen vain erivärisillä langoilla.

Koska Quiltmagasinessä oli se ihana ja yksinkertainen prinsessa-peitto, niin sitä ajatellen piti ostaa tämmöistä satiininauhaa.

561823.jpg

** Jos joku tarvitsee Tilda-aiheisia tavaroita niin voi laittaa minulle sähköpostia. Minulla on mm. Tildas hus-kirjassa olevia koristenappeja useampia, joten voisin luopua muutamista. Ja miksi olen ostanut niitä enemmän kuin yhden.. Jaa-a, hyvä kysymys ;) Ehkä minun kaapit ei vielä pursua yli riittävästi :D