Sarjassamme ilmaismallit netistä ja osoitteesta ei tietoa. Sekä taaskin kangas-on-liian-vaaleaa-työ. Vähän iski nyt plääh, kun tämä oli varmaankin jo kolmas aloitus jossa valkoinen ei näytä erottuvan millään.. Eikö sitä ikinä opi virheistään.  Tai noh, olin valinnut jo kankaat ja langat etukäteen ja laiskuuttani en nyt sitten tietenkään vaihtanut kankaita vaikka alkoi menemään metsikköön jo aikaisempien töiden kanssa.

Ja tässä alkaa kyllä nyt jo vähän hermostuttamaan kun posteljooni ei ala tuomaan minulle tilattuja malleja.Tilasin ne viime vuoden puolella ja ajattelin että ovat vaan joulun jälkeen hitaasti tulossa. Mutta kääks, jos niitä ei tulekkaan. Olin ajatellut niitä molempia hassutukseen mukaan, kun molemmat ovat menossa lahjaksi ja olisi kiva antaa ne tänä vuonna :D Eipä sillä, on minulla kyllä entisiäkin malleja ettei tarvitse hassutusta keskeyttää mallien vähyyden takia ;)

Jos uudet mallit eivät tule niin sitten aloitan ehkä tämän:

Langat tähän työhön on jo etsittyinä kuukausia (vai vuosia?) sitten. Kangas pitäisi siinä tapauksessa vaan etsiä (ostettu sekin jo aikoja sitten).

Toinen vaihtoehto on aloittaa tätä:

Paitsi että tähän haluaisin tummemmat mukit ja ehkä selvemmät kuviot. Mutta koska olen varmaankin liian mukavuuden haluinen, niin teen varmaankin juuri niin kuin mallissa sanotaan :D