Vaikka olen kovasti koittanut katsella sitä kevätaurinkoa ja nuuskutella kevättä, niin siltikin vaan nukuttaa. Mutta eräänä päivänä (tai oikeastaan melko monenakin) olen sentään pikkuisen hivahduksen saanut taas sitä käsityöenergiaa. 

Ainakin sen verran, että olen taas saanut sotkettua ompeluhuonetta :D

Peittokuumetta olisi. Vaikeus vaan valita mallia.

Värjäsin kankaita muutama kesä sitten. Niistä se peitto nyt vihdoinkin pitäisi tehdä. Turhaan kai niitä aarteita siellä kaapissa hautoo vuosikymmeniä. Joten siis.. 

Ehkä tässä on peiton alku, ainakin silppusin vähän jo kankaita. 

Haluttaisi kirjoittaa että tekaisin tuossa pikku villatakin. Mutta koska äiti lukee tämän kuitenkin... niin sanottakoon nyt sitten että äiti tämän kutoi ja minun osallistuminen kyseiseen projektiin oli nappien ompelu ;)

Kuva todistusaineistoksi, että juu, olen ommellut napit paikoilleen :D Takki menee huomenna lahjaksi eräälle 1-vuotiaalle neidille.

Ohje takkiin löytyy Garnstudion sivuilta, täältä. Sieltä löytyy myöskin pääsiäiseksi käsitöitä, jos on tekemisen puutetta :)